مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-08سياسي

ضرورت تشکیل مجمع خیرین در کردستان


رییس دادگستری استان کردستان، با تاکید بر اینکه تشکیل مجمع خیرین در استان در اسرع وقت ضروری است، گفت: شعب ویژه خیرین و فعالین اقتصادی در استان فعال شده و براساس تسلط و اشرافیتی که وجود دارد در این حوزه فعالیت می کنند.

- ایسنا/کردستان رییس دادگستری استان کردستان، با تاکید بر اینکه تشکیل مجمع خیرین در استان در اسرع وقت ضروری است، گفت: شعب ویژه خیرین و فعالین اقتصادی در استان فعال شده و براساس تسلط و اشرافیتی که وجود دارد در این حوزه فعالیت می کنند.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی، امروز در همایش تجلیل از خیرین فعال در حوزه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در سنندج بابیان اینکه یاد خدا در وجود انسان به عنوان خلیفه الله ظهور یابد، اظهار کرد: خیرین به جز دستگاه قضا در حوزه های مختلف مثمرثمر بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه در دستگاه قضایی استان همواره تاکید کردیم که اهتمام بر حل و رفع مشکل مردم به صورت مسالمت آمیز و بدون نیاز به صدور حکم انجام شو افزود: به ناچار و به دلیل حجم زیاد پرونده های ورودی به دادگستری، بخشی از این کار به خیرین، مصلحین، حکمین قرآنی و کسانی که دستی بر خیر دارند واگذار می شود.

رییس دادگستری استان کردستان، با اعلام اینکه در حوزه صلح یاران از لحاظ تعداد و آمار صلح یاران رتبه های نخست کشوری را داریم، بیان کرد: یک هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل مجمع خیرین در کردستان

ضرورت تشکیل مجمع خیرین در کردستان