مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 19:452023-09-28اجتماعي

جابه جایی رایگان بیش 138 هزار دانش آموز و دانشجو در هفته اول مهر با مترو تهران


همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش رفت و آمد ها از روز اول مهر ماه، به منظور تسهیل تردد شهروندان با حداکثر توان خود برای سرویس دهی مناسب، - مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: براساس آمار موجود 138 هزار و 920 دانش آموز و دانشجو در هفته اول مهر ماه 1402 با استفاده از مترو به صورت رایگان جابه جا شدند.

مسعود درستی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش رفت و آمد ها از روز اول مهر ماه، به منظور تسهیل تردد شهروندان با حداکثر توان خود برای سرویس دهی مناسب، تلاش می کنیم و طبق آمار در روز شنبه اول مهر ماه 19هزار و 200 دانش آموز و دانشجو و روز سوم مهر ماه که به نوعی روز اول سال تحصیلی بود، 34 هزار و 266 دانش آموز و دانشجو به صورت رایگان با مترو جابه جا شدند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه طبق آمار میزان تردد مسافران رو به افزایش است، افزود: در روز چهارم مهر ماه 43هزار و 500 نفر و در روز پنجم 41 هزار و 954 دانش آموز و دانشجو مترو تهران و حومه را برای تردد انتخاب کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه ایمنی تمهیدات بسیار زیادی انجام شده است گفت: در حوزه زیرساخت ها ازجمله آماده سازی پله برقی ها و آسانسور ها تمام تلاشمان این بوده که با بالاترین کیفیت و بالاترین کمیت در خدمت مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی رایگان بیش 138 هزار دانش آموز و دانشجو در هفته اول مهر با مترو تهران

جابه جایی رایگان بیش 138 هزار دانش آموز و دانشجو در هفته اول مهر با مترو تهران