مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-09ورزشي

چه کنسرت هایی در راهند؟


با رسیدن به نیمه مهرماه، کنسرت های موسیقی در پنج سالن تهران روی صحنه می روند که در بین آنها اجراهای بانوان و دو ارکستر ملی و سمفونیک هم جا دارد و این در حالی است که نشانی از کنسرت های موسیقی ایرانی نیست.

- با رسیدن به نیمه مهرماه، کنسرت های موسیقی در پنج سالن تهران روی صحنه می روند که در بین آنها اجراهای بانوان و دو ارکستر ملی و سمفونیک هم جا دارد و این در حالی است که نشانی از کنسرت های موسیقی ایرانی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با آغاز فصل پاییز، تنور کنسرت ها نیز در سالن های مختلف داغ شد و به نظر می رسد که مخاطبان نیز از فصل جدید کنسرت ها استقبال خوبی داشته اند؛ هرچند که نبض کنسرت ها مثل همیشه در اختیار اهالی موسیقی پاپ است و خبری از اجرای موسیقی اصیل ایرانی نیست! کف قیمت بلیت های کنسرت در تهران 300 هزارتومان و معمولا بلیت های گران تر تا 800 هزارتومان قیمت گذاری شده اند.

بانوان نیز در این کورس داغ حضور دارند و علاقمندان موسیقی کلاسیک نیز می توانند در این روزها در تالار وحدت موسیقی مورد علاقه خود را بشنوند.

در ادامه می توانید از اجراهایی که قرار است در روزهای آینده روی صحنه بروند، مطلع شوید: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی آرمین زارعی یکشنبه 16 تا 17 مهر در دو سانس 19 و 22،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کنسرت هایی در راهند؟

چه کنسرت هایی در راهند؟