مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 23:452023-10-21ورزشي

عبدالمالکی: ماموریتم در ریاض کسب مدال طلاست/ نیازمند دعای خیر مردم هستم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، «مسعود عبدالمالکی» در مورد آخرین شرایط خود برای حضور در کامبت گیمز عربستان اظهار داشت: خوشبختانه در آرمانی ترین شرایط ممکن در طول عمر ورزشی ام به سر می برم.

- ملی پوش موی تای ایران در مورد حضورش در بازی های جهانی هنر های رزمی، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسعود عبدالمالکی در مورد آخرین شرایط خود برای حضور در کامبت گیمز عربستان اظهار داشت: خوشبختانه در آرمانی ترین شرایط ممکن در طول عمر ورزشی ام به سر می برم.

هیچ گاه تا این حد آماده و سرحال نبودم.

در چند ماه گذشته تمریناتم را به صورت جدی و مستمر در کشور نیوزیلند دنبال کردم و اکنون هم حدود یک ماه است که زیر نظر هادی محمدزاده مربی اعزامی و همچنین برادرم داود عبدالمالکی در اردو به سر برده و تمرینات ویژه ای را پشت می گذارم.

عبدالمالکی در پاسخ به این سئوال که پیش بینی اش از نتایج کامبت گیمز چیست، گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قول می دهم که با کسب مدال طلای این مسابقات، دل مردم کشورم را شاد کنم.

وی تصریح کرد: از هادی محمدزاده مربی اعزامی و همچنین برادرم بسیار تشکر می کنم که در مسیر آماده سازی من برای این مسابقات، یک لحظه را از دست نداده و با تمام توان و اترژی  تلاش کردند و از جان ودل زحمت کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالمالکی: ماموریتم در ریاض کسب مدال طلاست/ نیازمند دعای خیر مردم هستم

عبدالمالکی: ماموریتم در ریاض کسب مدال طلاست/ نیازمند دعای خیر مردم هستم