مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-10سياسي

حضور آزاده عطار در انتشارات فارس


آزاده سادات عطار مترجم کتاب «عوامل موثر بر خبر» جهت بازدید از انتشارات فارس و معرفی کتاب حضور پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، آزاده سادات عطار مترجم کتاب عوامل موثر بر خبر به نوشته ریچارد ام پرلوف با محوریت بر روزنامه نگاری و مطبوعات در مرکز جامع کتب رسانه و انتشارات فارس جهت بازدید از فروشگاه این انتشارات و معرفی کتاب حضور پیدا کرد.

کتاب عومل موثر بر خبر؛ روزنامه نگاری در سپهر رسانه ای قرن بیست ویکم تحقق آرزوی یک خبرنگار و دانش آموخته مدیریت رسانه برای کار در حیطه پژوهش های مرتبط با رسانه و ابزارهای ارتباط جمعی است.

در دنیایی که تقابل رسانه ها به میدان جنگ تشبیه شده و عملاً هشدارها و پیش بینی های دهه های میانی و پایانی قرن بیستم در این زمینه عینیت یافته اند، در ایران، نه تنها فضای ذهنی عموم مردم، بلکه عرصه رسانه ها هم چندان به ابزارهای لازم و کافی برای حضور مؤثر در این جنگ مجهز نیستند.

در چنین وضعیتی، کمبود کتاب هایی که از جنبه های مختلف کارزار جنگ رسانه ای را مورد توجه قرار دهند، بیش از گذشته احساس می شود.

در این کتاب به قلم ریچارد پرلوف استاد ارتباطات دانشگاه ایالتی کلیولند، از یک طرف به تحولات روزنامه نگاری در ایالات متحده طی ادوار مختلف اشاره شده و از طرفی دیگر در بخش های مختلف کتاب، ورود رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آزاده عطار در انتشارات فارس

حضور آزاده عطار در انتشارات فارس