مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-14اقتصادي

شبکه برق خوزستان برای تابستان 1403 تقویت و بهینه سازی می شود


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به پرباری شبکه برق خوزستان، گفت: کار بهینه سازی و تقویت شبکه با کاهش دما و بار شبکه، برای تابستان 1403 آغاز خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به پرباری شبکه برق خوزستان، گفت: کار بهینه سازی و تقویت شبکه با کاهش دما و بار شبکه، برای تابستان 1403 آغاز خواهد شد.

محمود دشت بزرگ در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت توانیر از شبکه برق شهرستان آبادان که امروز، 22 مهرماه انجام شد، اظهار کرد: در امور انتقال ناحیه جنوب شرکت برق منطقه ای خوزستان به مرکزیت آبادان، 16 پست انتقال و فوق توزیع وجود دارد که درصد بارگیری از این تجهیزات عدد مطلوب 45 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: به لحاظ بارگیری ناحیه جنوب به مرکزیت آبادان و ناحیه شمال شرق خوزستان به مرکزیت مسجدسلیمان از بهترین شرایط بارگیری در میان نواحی 10 گانه شرکت برق منطقه ای برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با اشاره به پرباری شبکه برق خوزستان، تصریح کرد: کار بهینه سازی و تقویت شبکه با کاهش دما و بار شبکه، برای تابستان 1403 آغاز خواهد شد.

دشت بزرگ با قدردانی از همکاری و همراهی مردم در مدیریت مصرف برق و رضایتمندی آن ها از پایداری شبکه برق بدون اعمال خاموشی، عنوان کرد: رخداد دماهای 49 و 50 درجه در تابست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق خوزستان برای تابستان 1403 تقویت و بهینه سازی می شود

شبکه برق خوزستان برای تابستان 1403 تقویت و بهینه سازی می شود