مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-09فرهنگي

برگزاری جشن 4000 نفری روز کودک در گلستان +فیلم


جشن بزرگ روز جهانی کودک، با حضور بیش از چهار نفری کودکان، نوجوانان و خانواده های گرگانی در ورزشگاه آزادی این شهرستان، با حضور عمو فیتیله ای ها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، در نخستین روز از هفته ملی کودک، ورزشگاه آزادی شهر گرگان میزبان گروه عمو فیتیله ای ها و حضور بیش از چهار هزار کودک، نوجوان و خانواده های گرگانی بود.

در این ویژه برنامه که به صورت زنده از شبکه سیمای گلستان در حال پخش بود، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اسلامیِ متنوعی برای حاضران در نظر گرفته شد.

سرپرست کانون پرورش فکری گلستان در این مراسم، توجه به حقوق کودکان را یکی از مهم ترین زیرساخت های توسعه کشور دانست و گفت: ما مسئول پیگیری مطالبات و حقوق کودکان هستیم، لذا با طراحی و انجام برنامه های مفید و موثر برای توسعه زیرساخت ها و احقاق حقوق کودکان اقدام می کنیم.

الهه غیناقی تربیت کودک در تراز انقلاب اسلامی را یکی از اهداف برنامه های کانون پرورش فکری برشمرد و افزود: سنگ بنای شخصیتی انسان در دوران کودکی شکل می گیرد، بر همین اساس باید تربیت او بر پایه های قوی و محکم، استوار باشد که این موضوع در فعالیت های کانون وجود دارد.

 در ادامه این برنامه گروه سرود 313 نفره مهریاران گرگان به اجرای سرود من مسلمانم پرداختند که با استقبال و همخوانی مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن 4000 نفری روز کودک در گلستان +فیلم

برگزاری جشن 4000 نفری روز کودک در گلستان +فیلم