مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-08فرهنگي

دختر امام موسی صدر: نمی خواستم تصویر مقدسی از پدرم ارائه شود


مراسم رونمایی از نمایش رادیویی «شرح صدر» با حضور حورا صدر ـ فرزند امام موسی صدر، محسن سوهانی ـ مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش و هنرمندان نمایش رادیویی «شرح صدر» در موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر برگزار شد.

- مراسم رونمایی از نمایش رادیویی شرح صدر با حضور حورا صدر ـ فرزند امام موسی صدر، محسن سوهانی ـ مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش و هنرمندان نمایش رادیویی شرح صدر در موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو در این مراسم گفت: به نظرم اندیشه، روش و منش امام موسی صدر، همان گونه که توانست جامعه چندفرهنگی و چندپاره لبنان را به وحدت و انسجام برساند، می تواند شاه کلیدی برای حل تعارضات در مناسبات و معادلات پیچیده جهان امروز باشد.

وی افزود: لبنان کشوری چند فرهنگی است و امام موسی صدر توانست با هنرمندی تمام طی 19 سال در مقام رهبر شیعیان لبنان آن جامعه چند پاره را بر مبنای گفتمان تشیع به همگرایی برساند.

مدیر رادیو نمایش تأکید کرد: تفکر جامع الاطراف که از اقتصاد تا عرفان و از مقاومت و نبرد تا صلح و مدارا را در برمی گیرد، منش انسان مداری والای دینی در برابر اومانیسم غربی و روش توام با تعامل اثربخش امام موسی صدر چه در عرصه حکمرانی، رشد و توسعه و چه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر امام موسی صدر: نمی خواستم تصویر مقدسی از پدرم ارائه شود

دختر امام موسی صدر: نمی خواستم تصویر مقدسی از پدرم ارائه شود