مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-15سياسي

نذر متفاوت یک روشن دلی قمی برای ارتقای سواد جامعه روشن دلان


حسن عبدلی کتاب دار برتر کتابخانه های عمومی کشور که در رشته پرتاب نیزه نیز 13 حکم قهرمانی دارد، این روزها مشغول تحریر کتاب های تحصیلی به خط بریل و تلاش برای چاپ بیشتر و ارسال این کتاب ها به نقاط مختلف ایران است تا هیچ دانش آموز روشن دلی در حسرت تحصیل نماند.

- خبرگزاری فارس _ سعیده کرامتی: در آموزه های اسلام و تعالیم قرآنی بیان شده است که معلولیت امکان دارد محدودیت را به دنبال داشته باشد اما ناتوانی را هرگز.

خداوند تمامی انسان ها را نیازمند آفریده اما این به معنای ناتوانی در رسیدن به خواسته های معقول شان نیست بلکه معلولیت و محدودیت نشان از حکمت خداوند در به ظهور رساندن قابلیت های نهفته در وجود انسان هاست.

معلولان زیادی امروزه در جامعه هستند اما در میان این قشر برخی دارای ویژگی هایی هستند که آنها را نه تنها نسبت به بقیه معلولان بلکه حتی نسبت به سایر مردم، متمایز و متفاوت کرده است.

این افراد بدون تسلیم شدن در برابر شرایط به موفقیت های خیره کننده ای دست یافته اند.

حسن عبدلی روشندلی که قلب آسمانی دارد، با ایمان قلبی و توکل بر خداوند با پشت سر گذاشتن موانع و مشکلات بسیار گام های استوارش را در مسیر رسیدن به اهدافش برداشته است که در ادامه گفت و گویی را با این جوان روشندل وپرتلاش می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر متفاوت یک روشن دلی قمی برای ارتقای سواد جامعه روشن دلان

نذر متفاوت یک روشن دلی قمی برای ارتقای سواد جامعه روشن دلان