مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-02سياسي

برگزاری اولین جشنواره بین المللی موسیقی «نوای مهر» از 11 تا 13 مهرماه در لرستان


جشنواره بین المللی موسیقی «نوای مهر» از 11 الی 13 مهرماه 1402 در شهر خرم آباد استان لرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، اولین جشنواره بین المللی و دومین جشنواره ملی موسیقی نوای مهر ، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با داوری بهرام دهقانیار، علی تفرشی، امیر بکان، مجید اخشابی و بهزاد عبدی برگزار می شود.

این جشنواره با هدف افزایش تولید آثار فاخر هنر موسیقی و بازشناسی محورهای جریان ساز در حوزه های شعر، ترانه، موسیقی و سرود و با موضوعات 3گانه ایران سربلند، ایران مقتدر ، ایثار، شهادت، مهربانی، همدلی، عطوفت، فداکاری، انفاق و ایثار اجتماعی و آموزه های دینی و تأثیر آن در ترویج فرهنگ ایثار تدارک دیده شده است.

این جشنواره که سال پیش به صورت ملی و امسال برای اولین بار به صورت بین المللی در استان لرستان و در 2 بخش مسابقه ایران شامل سبک آزاد، گروه های کر و سرود و بین المللی که آواز جمعی را در بر می گیرد، برگزار می شود.

در این جشنواره که مهلت ارسال اثر به آن تا 31 مهرماه 1402 بود، 184 اثر دریافت شده که اثر 32 گروه از 14 استان سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، آذربایجان شرقی، لرستان، کردستان، خوزستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قم و تهران و همچنین 6 گروه بین المللی از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره بین المللی موسیقی «نوای مهر» از 11 تا 13 مهرماه در لرستان

برگزاری اولین جشنواره بین المللی موسیقی «نوای مهر» از 11 تا 13 مهرماه در لرستان