مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-11فرهنگي

اسکورسیزی از «باربنهایمر» گفت/ قدرت دنیرو از فیلم محافظت می کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هندوستان تایمز، مارتین اسکورسیزی برای دومین بار برای «نجات سینما» به یک غول استریم روی آورده است.

- اسکورسیزی از باربنهایمر گفت/ قدرت دنیرو از فیلم محافظت می کرد مارتین اسکورسیزی در مصاحبه ای جدید درباره همکاری دوباره با لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو برای فیلم قاتلان ماه کامل و چگونگی نجات سینما توسط باربنهایمر صحبت کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هندوستان تایمز، مارتین اسکورسیزی برای دومین بار برای نجات سینما به یک غول استریم روی آورده است.

درام جنایی حماسی وسترن او قاتلان ماه کامل با حمایت اپل تی وی ساخته شده است، اما مانند فیلم قبلی اش ایرلندی که با نتفلیکس ساخته شد، ابتدا در سینماها اکران می شود.

این فیلمساز کهنه کار در مصاحبه ای اختصاصی با هندوستان تایمز در مورد فیلم جدید خود که برگرفته از کتابی درباره بومیان آمریکایی اوسیج است، دیدار دوباره اش با لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو و نقشی که پدیده باربنهایمر در نجات سینما داشت، صحبت کرد.

متن کامل مصاحبه چنین است: این واقعیت را کمتر می دانند که دنیرو بود که شما را با لئوناردو دی کاپریو، مرد اول جدید فیلم هایتان آشنا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکورسیزی از «باربنهایمر» گفت/ قدرت دنیرو از فیلم محافظت می کرد

اسکورسیزی از «باربنهایمر» گفت/ قدرت دنیرو از فیلم محافظت می کرد