مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-28سياسي

وجود موقوفات متعدد در مازندران نشانه تدین و انسانیت بالای مردم است


وجود موقوفات زیاد در مازندران نشانه تدین و انسانیت بالای مردم است و حفظ آن کار بزرگی بوده که در کنار آن تبلیغ و تشویق ضرورت دارد.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وجود موقوفات زیاد در مازندران نشانه تدین و انسانیت بالای مردم است و حفظ آن کار بزرگی بوده که در کنار آن تبلیغ و تشویق ضرورت دارد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز، 6 مهر در دیدار با اعضای ستاد هفته وقف مازندران از وقف به عنوان اقدام مبارک در جهت حفظ سرمایه های آخرتی مردم یاد و با اشاره به تاکید پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: مال مازاد را باید انفاق کرد اما حرف و کلام مازاد را باید نگه داشت.

وی با بیان اینکه وقف یکی از مصادیق بارز مدیریت مازاد است، ضمن تایید وقف هایی مطابق نیاز روز همچون وقف در حوزه انرژی هسته ای، افزود: وقف مشکلات و مسائلی دارد که باید به صورت میدانی استحصا شده و با صلح و رضایت طرفین برطرف شود.

محمدی لایینی خواستار رفتار مدیران حوزه وقف طبق اختیارات موجود و دعوت به آرامش شد و درباره گلایه خادمین مساجد مبنی بر توقف پرداخت حق بیمه آنان گفت: این بحث یک مسئله کشوری است و نیاز به تصمیم مسئولان مرکزی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: وجود موقوفات زیاد در مازندران نشانه تدین و انسانیت بالای مردم است و حفظ آن اقدام بزرگی بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود موقوفات متعدد در مازندران نشانه تدین و انسانیت بالای مردم است

وجود موقوفات متعدد در مازندران نشانه تدین و انسانیت بالای مردم است