مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-30اقتصادي

آقای رییس جمهور؛ مانع از تنش زایی در امارات شوید!


استمرار روند تخلفات اداری، آن هم در شرایطی که مقامات کشور میزبان به این موضوع حساسیت نشان داده اند، موجب شده که بیمارستان نام دار کشورمان در آن سوی خلیج فارس در وضعیت ناخوشایندی قرار گیرد و تعطیلی آن محتمل به نظر برسد؛ - به رغم تغییرات چندباره، اوضاع بیمارستان نام دار ایرانی در امارات متحده عربی اصلا خوشایند نیست تا جایی که بیم تعطیلی آن و بروز تنش های مختلف می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، با تشکیل دولت سیزدهم و سلسله تغییراتی که به دنبال داشت، پیرحسین کولیوند، رییس تازه جمعیت هلال احمر کشورمان تصمیم به تغییری در زیرمجموعه اش گرفت که تا حدی عجیب به نظر می رسید؛ انتصاب خانم دکتری مقیم کانادا به عنوان سرپرست بیمارستان ایرانی دبی، بیمارستانی متعلق به جمعیت هلال احمر کشورمان با 51 سال قدمت.

این اقدام از این رو عجیب بود که خانم سرپرست بیشتر اوقاتش را در همان کانادا و با فرزندان کانادایی اش می گذراند و در نتیجه بیمارستان نام آشنای کشورمان در امارات متحده عربی، حال و روز مساعدی نداشت.

نکته ای که معلوم نیست چقدر در تصمیم اتخاذ شده بعدی تاثیر گذار بود، اما در نهایت با یک انتصاب سیاسی، شاهین محمدصادقی بعنوان رییس این بیمارستان منصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییس جمهور؛ مانع از تنش زایی در امارات شوید!

آقای رییس جمهور؛ مانع از تنش زایی در امارات شوید!