مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 02:002023-10-18بين الملل

اذعان فرمانده صهیونیست: نتوانستیم از جبهه جنوبی محافظت کنیم


نتوانستیم از جبهه جنوبی محافظت کنیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه اذعان مقامات کنونی و سابق نظامی و امنیتی رژیم موقت صهیونیستی به شکست خوردن در برابر عملیات طوفان الاقصی جنبش مقاومت حماس، یک مقام دیگر تل آویو هم لب به اعتراف گشود.

فرمانده بخش جبهه داخلی ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد پنجشنبه گفت: ما نتوانستیم از جبهه جنوبی محافظت کنیم و تا زمانی که ثابت نکنیم زندگی در غزه تغییر کرده، نمی توانیم مردم را به خانه هایشان بازگردانیم .

وی همچنین تهدید کرد: هدف از عملیات نظامی [علیه نوار غزه] این است که هیچ حکومت نظامی و سیاسی از سوی حماس وجود نداشته باشد .

بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه که منجر به هلاکت حداقل 1800 صهیونیست و زخمی شدن 4400 نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

یوآو گالانت وزیر جنگ تل آویو با دستور اعمال محاصره همه جانبه علیه نوار غزه، ورود هرگونه غذا، دارو، سوخت، برق و حتی آب به این منطقه را ممنوع کرد.

وزارت بهداشت فلسطین شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که تعداد قربانیان تجاوزات همه جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به 3478  شهید و بیش از 12 هزار مجروح رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان فرمانده صهیونیست: نتوانستیم از جبهه جنوبی محافظت کنیم

اذعان فرمانده صهیونیست: نتوانستیم از جبهه جنوبی محافظت کنیم