مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-14سياسي

نماینده روسیه: ضدحمله اوکراین تمام شده است


نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در شورای امنیت این سازمان گفت، ضدحمله چهار ماهه نیروهای اوکراینی نتوانسته به اهداف خود برسد و عملا تمام شده است.

- نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در شورای امنیت این سازمان گفت، ضدحمله چهار ماهه نیروهای اوکراینی نتوانسته به اهداف خود برسد و عملا تمام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واسیلی نبنزیا ، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در شورای امنیت این سازمان گفت: چند روزی است که نیروهای روسی عملا در سرتاسر خط مقدم به عملیات رزمی روی آورده اند.

بنابراین، ما می توانیم به اصطلاح ضدحمله اوکراین را به طور رسمی پایان یافته تلقی کنیم.

راشا تودی به نقل از واسیلی نبنزیا نوشت: ضدحمله چهار ماهه اوکراین صرفا موجب تخریب تجهیزات غربی و از دست رفتن جان ده ها هزار نفر توسط رژیم کی یف شد؛ افرادی که اکثرشان نمی خواستند جنگ کنند.

البته برخی خوش شانس بودند و با محاصره شان زنده ماندند.

نبنزیا تصریح کرد: غرب به جای آنکه به قتل عام اوکراینی ها در خط مقدم پایان دهد، به ادامه ارسال تسلیحات ادامه داده و درست مانند رساندن مواد به یک معتاد موجب طولانی تر شدن این آشفتگی می شود.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در پایان افزود: بگذارید تاکید کنم که روسیه نه تنها با نیروهای مسلح اوکراین مخالف است؛ نیروهایی که منابع آن ها تقریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده روسیه: ضدحمله اوکراین تمام شده است

نماینده روسیه: ضدحمله اوکراین تمام شده است