مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-22بين الملل

آستین دستور استقرار سامانه های پدافند هوایی بیشتر در خاورمیانه را صادر کرد


وزیر دفاع آمریکا دستور استقرار یک آتشبار از سامانه های دفاع موشکی «تاد» و همچنین سکوهای پرتاب موشکی اضافی در خاورمیانه را صادر کرد.

- وزیر دفاع آمریکا دستور استقرار یک آتشبار از سامانه های دفاع موشکی تاد و همچنین سکوهای پرتاب موشکی اضافی در خاورمیانه را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه لوید آستین وزیر دفاع آمریکا که توسط دفتر مطبوعاتی پنتاگون منتشر شد، آمده است که پس از مشورت با جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، تصمیمی برای تقویت موقعیت وزارت دفاع در منطقه خاورمیانه اتخاذ شد.

وزیر دفاع آمریکا در جریان این مشورت خاطرنشان کرد: آمریکا پیش از این ناو هواپیمابر جرالد آر فورد را با پنج ناو اسکورت و همچنین ناو هواپیمابر دوایت دی آیزنهاور را با سه کشتی اسکورت به خاورمیانه اعزام کرده بود.

آستین گفت: من همچنین دستور استقرار یک آتشبار دفاع موشکی تاد و چندین گردان اضافی از سامانه پدافند هوایی پاتریوت در منطقه را دادم تا حفاظت از نیروهای آمریکایی در آنجا تقویت شود.

همچنین مقدمات استقرار نیروهای اضافی برای تقویت آمادگی و توانایی پاسخگویی سریع در صورت لزوم فراهم شود.

وزیر آمریکایی با تاکید بر اینکه این اقدامات در چارچوب برنامه ریزی اضطراری انجام می شود، خاطرنشان کرد: استقرار نیروهای آمریکایی اضافی در راستای بازدارندگی، تقویت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستین دستور استقرار سامانه های پدافند هوایی بیشتر در خاورمیانه را صادر کرد

آستین دستور استقرار سامانه های پدافند هوایی بیشتر در خاورمیانه را صادر کرد