مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 20:552023-09-28سياسي

توسعه گردشگری کرمان نیازمند نگاه علمی و کارشناسی است


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: باید فرایندها و فعالیت های مستمر و دائمی در زمینه گردشگری داشته باشیم و نگاه علمی و کارشناسی را در راس این فعالیت ها قرار دهیم.

- ایسنا/کرمان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: باید فرایندها و فعالیت های مستمر و دائمی در زمینه گردشگری داشته باشیم و نگاه علمی و کارشناسی را در راس این فعالیت ها قرار دهیم.

سعید شاهرخی ششم مهرماه در مراسم افتتاح دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری یوتاب آیرن سیر که قرار است در محیط متاورس فعالیت کند با بیان اینکه استان کرمان دارایی های زیادی در حوزه گردشگری است، اظهار کرد: تعیین رفتار در این حوزه باید از بطن حوزه کارشناسی انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت های منحصربفرد استان کرمان آسمان پرستاره آن است که باید در زمینه جذب گردشگر از این ظرفیت استفاده کرد، افزود: خانه تاریخی اوشیدری نیز بنایی ارزشمند است که به بازارچه صنایع دستی اختصاص داده شده و در تلاشیم تالار مطالعه هم داشته باشد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه دست همکاری به سمت همه فعالان گردشگری دراز می کنم، گفت: خوشبختانه زندگی همه افراد جامعه با گردشگری عجین شده و در سبد خانوار آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری کرمان نیازمند نگاه علمی و کارشناسی است

توسعه گردشگری کرمان نیازمند نگاه علمی و کارشناسی است