مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-09سياسي

نقش آفرینی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در امور فرهنگی دانشگاه ها


فرهنگ موضوع عمیقی است که طیف گسترده ای را دربرمی گیرد و سازمان دانشجویان در این راستا به عنوان تسهیلگر و کمک کننده در تکمیل نقشه فرهنگی دانشگاه ها نقش آفرینی می کند.

- ایسنا/قزوین رییس جهاد دانشگاهی قزوین گفت: فرهنگ موضوع عمیقی است که طیف گسترده ای را دربرمی گیرد و سازمان دانشجویان در این راستا به عنوان تسهیلگر و کمک کننده در تکمیل نقشه فرهنگی دانشگاه ها نقش آفرینی می کند.

فرشاد پیله چی در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با اشاره به کارکردهای متنوع این سازمان، اظهار کرد: یکی از کارکردهای سازمان دانشجویان اجرای فعالیت های فرهنگی در دانشگاه هاست و ما همواره به دنبال این هستیم تا در کنار حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه ها خدماتی در این بخش از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: فرهنگ موضوع عمیقی است که طیف گسترده ای را دربرمی گیرد و سازمان دانشجویان در این راستا به عنوان تسهیلگر و کمک کننده در تکمیل نقشه فرهنگی دانشگاه ها نقش آفرینی می کند.

رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین با بیان اینکه سعی کرده ایم با تقسیم کار در دانشگاه ها فعالیت های مؤثری انجام دهیم، عنوان کرد: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی نقش بسزایی در تسهیلگری جدی فعالیت های فرهنگی دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در امور فرهنگی دانشگاه ها

نقش آفرینی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در امور فرهنگی دانشگاه ها