مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-02اجتماعي

تصفیه خانه فاضلاب شهر مهستان به بهره برداری می رسد


تا پایان مهر ماه تصفیه خانه فاضلاب شهر مهستان (شهر جدید هشتگرد) وارد مدار بهره برداری می شود.

- ایسنا/البرز مدیر عامل آبفای البرز گفت: تا پایان مهر ماه تصفیه خانه فاضلاب شهر مهستان (شهر جدید هشتگرد) وارد مدار بهره برداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری روز دوشنبه 10 مهر 1402 گفت: در حال حاضر چهار تصفیه خانه فاضلاب در دست ساخت و تکمیل است و با پیگیری های مستمر و اقدامات صورت گرفته و تسریع در عملیات اجرایی تصفیه خانه های فاضلاب کرج و مهستان و نیز دو پکیج تصفیه فاضلاب در روستاهای فشندک و زیدشت طالقان این تصفیه خانه ها به زودی و تا آخر امسال به ترتیب به بهره برداری می رسند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر فرآیند بخش مایع تصفیه خانه فاضلاب کرج به صورت آزمایشی وارد مدار شده است، گفت: ساخت استریم (قسمت) دوم از مدول (بخش) اول تصفیه خانه فاضلاب مهستان با جدیت و سرعت در حال انجام است و تاکنون 81 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با بهره برداری نهایی از آن با ظرفیت 11 هزار و 200 متر مکعب در شبانه روز، جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر را زیر پوشش شبکه فاضلاب خواهد برد.

نامداری هزینه ساخت این قسمت از تصفیه خانه را 58 میلیارد تومان ذکر و بیان کرد: قسمت اول از بخش اول این تصفیه خانه در سال 1395 وارد مدار شده و با ظرفیت 11 هزار و 200 متر مکعب در شبانه روز جمعیتی بالغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب شهر مهستان به بهره برداری می رسد

تصفیه خانه فاضلاب شهر مهستان به بهره برداری می رسد