مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-08سياسي

دستگیری ژنرال صهیونیستی در خواب یعنی مرگ رژیم اشغالگر


امام جمعه شهرستان آزادشهر با اشاره به دستگیری ژنرال ویژه ارتش اسراییل در خواب، تصریح کرد: به اسارت گرفتن ژنرال اسراییلی توسط گروه مقاومت به معنای مرگ این رژیم غاصب است.

- ایسنا/گلستان امام جمعه شهرستان آزادشهر با اشاره به دستگیری ژنرال ویژه ارتش اسراییل در خواب، تصریح کرد: به اسارت گرفتن ژنرال اسراییلی توسط گروه مقاومت به معنای مرگ این رژیم غاصب است.

حجت الاسلام محمدصالح منصوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تبریک عملیات مقتدرانه رزمندگان فلسطینی طوفان الاقصی اظهار کرد: به فرموده خداوند باطل نابودشدنی است، اگر چه مدت کوتاهی جولان بدهد.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی رهبر فرزانه انقلاب اسراییل غاصب 25 سال آینده را نخواهد دید، گفت: تظاهرات مردم خود اسراییل علیه این رژیم غاصب، اختلافات و گسستی که هر روز در بینشان شدیدتر می شود و ده ها مورد دیگر بیانگر این است که وعده ها در حال محقق شدن است.

امام جمعه شهرستان آزادشهر با اشاره به دستگیری ژنرال نمرود آلونی فرمانده لشکر ویژه ارتش اسراییل معروف به (نیروی عمق) در منزلش در خواب تصریح کرد: به اسارت گرفتن ژنرال اسراییلی توسط گروه مقاومت فلسطین به معنای مرگ این رژیم غاصب و اقتدار نیروهای مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری ژنرال صهیونیستی در خواب یعنی مرگ رژیم اشغالگر

دستگیری ژنرال صهیونیستی در خواب یعنی مرگ رژیم اشغالگر