مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-09اقتصادي

نجات 443 دریانورد در آب های هرمزگان


معاون امور دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 443 دریانورد در شش ماهه امسال در آب های هرمزگان از شرایط اضطرار خارج و به آغوش خانواده بازگشتند.

- ایسنا/هرمزگان معاون امور دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 443 دریانورد در شش ماهه امسال در آب های هرمزگان از شرایط اضطرار خارج و به آغوش خانواده بازگشتند.

اسماعیل مکی زاده ظهر امروز (هفدهم مهرماه) با اشاره به نجات 443 دریانورد توسط تیم های امداد و نجات دریایی استان افزود: تعداد کل ماموریت های عملیات های جست وجو و نجات دریایی در شش ماهه امسال 101 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در عملیات ها 61 فروند قایق صیادی و تفریحی، 21 فروند شناورهای تجاری ،14 فروند لنج و پنج فروند کشتی نفتکش اعلام شرایط اضطرار کردند که از این تعداد یک فروند لنج و یک فروند قایق غرق شدند.

معاون امور دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: از 101 عملیات دریایی انجام شده 57 مورد خدمات پزشکی به دریانوردان در پهنه آبراه های استان از سوی مرکز جستجو و نجات دریایی( MRCc ) ارایه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گستره آبی استان هرمزگان که خلیج فارس و دریای عمان را در دل خود جای داده علاوه بر هشت فروند شناور ناجی 36 ایستگاه همیار ناجی (دریانوردان بومی و با شناورهای صیادی و تجار منطقه)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 443 دریانورد در آب های هرمزگان

نجات 443 دریانورد در آب های هرمزگان