مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-17سياسي

یادواره سرلشکر شهید ولی الله فلاحی برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: نخستین یادواره سرلشکر شهید ولی الله فلاحی آبان ماه سال جاری در کرج برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با شااره به برزگاری یادواره شهید ولی الله فلاحی بیان کرد: استان البرز افتخار وجود شخصیت های بزرگی همچون شهیدان طالقانی، ادیبی و فلاحی را در خود دارد که سرمایه های اجتماعی و شخصیت های بزرگ این کشور هستند که باید به ابعاد زندگی و شخصیتی این عزیزان بیشتر پرداخته شود.

وی افزود: ما متأسفانه نتوانستیم آن طور که باید این شهدا را به عنوان یک اسطوره و سرمایه اجتماعی به نسل جوان جامعه معرفی نکرده ایم لذا باید از تمامی ظرفیت های تبلیغی و ترویج در این راستا زمینه بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به مصوبه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز مبنی بر برگزاری یادواره شهید فلاحی، گفت: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عالی ترین شورای تصمیم گیری در حوزه تمامی یادواره ها و مراسمات در استان است که باید در خصوص آن در این جلسه تصمیم گیری شود، بنابراین برگزاری این مراسم از مصوبات این جلسه است و همه باید پای کار باشند تا مراسمی درشان این شهید والامقام در استان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره سرلشکر شهید ولی الله فلاحی برگزار می شود

یادواره سرلشکر شهید ولی الله فلاحی برگزار می شود