مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-02حوادث

آتش نشانی عشق به انسان و میهن پرستی است


کار آتش نشانی یک شغل نیست بلکه عشق و علاقه به میهن و نوعی میهن پرستی است چون نه تنها در حراست از جان انسان ها بلکه در حفاظت از محیط زیست هم در خط مقدم قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری در مراسم تقدیر از آتش نشانان در سنندج، با تبریک روز آتش نشان اظهار کرد: زحماتی که در مجموعه سازمان آتش نشانی کشیده می شود بر کسی پوشیده نیست که البته معتقدیم این موفقیت حاصل تلاش جمعی است.

وی گفت: مدیریت درست و تیم کاری پای کار موجب موفقیت عملکرد سازمان اتش نشانی سنندج در حوزه عملیاتی، پیشگیری و آموزشی است که این توفیق حاصل یک تلاش تیمی است.

فرماندار سنندج گفت: معتقدم همه روزها روز شما آتش نشانان است چراکه در طول سال شبانه روز زندگی خود را وقف آرامش خاطر مردم کرده اید.

عسکری با تقدیر از نگاه ویژه شهردار سنندج به سازمان آتش نشانی در ارتقای زیرساخت ها، تجهیزات و توجه به پرسنل، گفت: نوع نگاه و پشتیبانی شهردار و اعضای شورای شهر بستر موفقیت بیشتر سازمان آتش نشانی سنندج را در حوزه های مختلف خدمات رسانی فراهم کرده است.

 وی توانایی و علاقه مندی را دو مولفه مهم در موفقیت در کار دانست و گفت: کار آتش نشانی یک شغل نیست بلکه عشق و علاقه به میهن و نوعی میهن پرستی است شماها نه تنها در حراست از جان انسان ها بلکه در حفظ محیط زیست در خط مقدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی عشق به انسان و میهن پرستی است

آتش نشانی عشق به انسان و میهن پرستی است