مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-26پزشكي

انتقال دانشکده های علوم پزشکی شیراز به پردیس صدرا کلید خورد


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز انتقال دانشکده های این دانشکده در مجموعه پردیس صدرا از ابتدای سال تحصیلی جدید خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز انتقال دانشکده های این دانشکده در مجموعه پردیس صدرا از ابتدای سال تحصیلی جدید خبر داد.

محسن رازقی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در این دانشگاه گفت: تمام دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شیراز فضای مستقلی دارند اما از سال تحصیلی جدید دانشگاه سیاستی را برای انتقال و تجمیع دانشکده ها در مجموعه پردیس که در نزدیکی شهر صدرا قرار دارد، در پیش گرفته است.

وی با ذکر این نکته که کار انتقال تمام دانشکده ها زمان بر است، افزود: در عین حال از آغاز سال تحصیلی جدید دو دانشکده علوم و توان بخشی و دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی به مجموعه پردیس انتقال یافته و کار خود را از ابتدای مهرماه جاری آغاز کردند.

رازقی با بیان اینکه برنامه انتقال سایر دانشکده ها هم در سال های آتی دنبال می شود، گفت: کلید این کار از ابتدای مهرماه جاری زده شد و این دو دانشکده و قسمت های از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پردیس صدرا منتقل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال دانشکده های علوم پزشکی شیراز به پردیس صدرا کلید خورد

انتقال دانشکده های علوم پزشکی شیراز به پردیس صدرا کلید خورد