مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-23اجتماعي

توسعه و پیشرفت هر جامعه وابسته به نسل جوان است


فرماندار تبریز با بیان این که دانش آموزان، آینده سازان کشور هستند، گفت: پیشرفت و توسعه جوامع در همه حوزه ها متاثر از توجه و اهمیت به آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت نسل جوان است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز با بیان این که دانش آموزان، آینده سازان کشور هستند، گفت: پیشرفت و توسعه جوامع در همه حوزه ها متاثر از توجه و اهمیت به آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت نسل جوان است.

یونس فاتح روز شنبه، یکم مهرماه در آیین بازگشایی مدارس، بر تربیت و پرورش دانش آموزانی دیندار، متعهد و شجاع تاکید کرد و افزود: دانش آموزان پرچم دار پیشرفت و توسعه کشور با سلاح علم و دانش هستند.

وی هم چنین با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی، ادامه داد: پیروزی ما در جنگ تحمیلی حاصل اتحاد و همبستگی مردم و قوای نظامی با رهبری امام راحل بود.

وی تاکید کرد: رزمندگان شجاع ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به خداوند ائتلاف جهانی علیه ایران را در هم شکستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، فاتح اضافه کرد: باید رشادت های بی مانند شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس به نسل کنونی و نسل های آینده منتقل شود تا از عظمت دفاع مقدس و دلاوری رزمندگان این آب و خاک آگاه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و پیشرفت هر جامعه وابسته به نسل جوان است

توسعه و پیشرفت هر جامعه وابسته به نسل جوان است