مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-01اقتصادي

رونمایی از اولین دستگاه ضد یخ پاش هواپیما تولید داخل در اراک


اولین دستگاه ضد یخ پاش هواپیما، تولید داخل توسط شرکت صنعتی لجور شهر اراک که به سفارش فرودگاه اردبیل تولید شده بود، رونمایی شد.

- ایسنا/مرکزی اولین دستگاه ضد یخ پاش هواپیما، تولید داخل توسط شرکت صنعتی لجور شهر اراک که به سفارش فرودگاه اردبیل تولید شده بود، رونمایی شد.

میرسعید صفی نیا، مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، امروز، 9 مهرماه در آیین رونمایی از این محصول اظهار کرد: ما امروزه در کشور به بسیاری از تکنولوژی ها و دانش هایی که به دنبالش بودیم دست پیدا کرده ایم و 75 درصد از تجهیزات صنعت هوانوردی را با رعایت تمام استانداردهای بین المللی، بومی سازی کرده ایم.

وی با بیان اینکه باید به سمت تولیدات بالاتر، بهتر و مطابق با استاندارد بین المللی برویم گفت: امروز طی بازدیدی که از فرودگاه اراک داشتیم مقرر شد تجهیزات الکتریکال، مکانیکال و ترمینالی به ارزش 10 میلیارد تومان به فرودگاه اراک اختصاص دهیم که از جمله این تجهیزات، هواساز، موتور برق و ژنراتور است.

صفی نیا با بیان اینکه استاندار مرکزی قولی مبنی بر سرمایه گذاری بیشتر در فرودگاه اراک داده است گفت: دستگاه ضد یخ پاش هواپیمای شرکت لجور، تولید داخل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اولین دستگاه ضد یخ پاش هواپیما تولید داخل در اراک

رونمایی از اولین دستگاه ضد یخ پاش هواپیما تولید داخل در اراک