مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:362023-09-27سياسي

نخستین تجربه در لغو روادید سفرهای توریستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر، لیلا اژدری مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در حاشیه ورود به مازندران برای شرکت در رویداد بین المللی گردشگری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اولین گردشگران روسی پس از انعقاد قرارداد ایران با روسیه مبنی بر لغو روادید گردشگری دو طرفه به کشور ما آمدند.

وی افزود: لغو روادید سفرهای توریستی به این صورت است که ما بین 5 تا 50 نفر را پذیرش می کنیم که بدون ویزا می توانند وارد ایران شوند و بالعکس گردشگران ایرانی می توانند بدون روادید از جاذبه های روسیه بازدید کنند.

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی تصریح کرد: در این سفر 2 گروه  دولتی و غیردولتی به ایران آمدند که گروهی از سوی وزارت توسعه اقتصادی روسیه هستند و بخش گردشگری نیز زیر نظر این وزارتخانه فعالیت می کند و گروه دیگر هم تعدادی از روسای آژانس های مسافرتی روسیه را شامل می شود.

اژدری ادامه داد: این گروه روسی مهمان استان مازندران هستند که بلافاصله پس از خروج از فرودگاه راهی شهر بابلسر می شوند و در هتل میزبان استقرار می یابند.

وی با اعلام اینکه برنامه های بسیار  متنوعی را همکاران ما در استان مازندران با کمک استاندار برای این گروه در نظر گرفتند، گفت: همانطور که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین تجربه در لغو روادید سفرهای توریستی

نخستین تجربه در لغو روادید سفرهای توریستی