مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:252023-09-30سياسي

گزارش ایسنا از نشست بررسی راه اندازی کنسرسیوم دانشگاه های پزشکی اوراسیا


نخستین نشست همفکری راه اندازی کنسرسیوم دانشگاه های پزشکی اوراسیا با حضور تعدادی از روسا و نمایندگان دانشگاه های ترکیه، تاجیکستان و ازبکستان و دانشگاه های علوم پزشکی تبریز، - ایسنا/آذربایجان شرقی نخستین نشست همفکری راه اندازی کنسرسیوم دانشگاه های پزشکی اوراسیا با حضور تعدادی از روسا و نمایندگان دانشگاه های ترکیه، تاجیکستان و ازبکستان و دانشگاه های علوم پزشکی تبریز، ارومیه و اردبیل در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، برگزار و بر لزوم تشکیل این اتحادیه تاکید شد.

بهمن نقی پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز شنبه، هشتم مهرماه در نخستین نشست همفکری راه اندازی کنسرسیوم دانشگاه های علوم پزشکی اوراسیا که در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد، با بیان این که این دانشگاه یکی از دانشگاه های باسابقه کشور محسوب می شود، اظهار کرد: برای پیشرفت های علمی و اجتماعی در منطقه نیاز به همکاری مشترک بین تمامی دانشگاه های منطقه وجود دارد.

یک دانشگاه و یا یک کشور به تنهایی نمی تواند در منطقه موثر باشد ولی اگر دانشگاه ها دست به دست هم دهند، می توانند به عنوان خط مقدم و پیشرو در پیشرفت کشورهای اوراسیا نقش ایفا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر این که دانشگاه های اوراسیا می توانند با کمک یکدیگر به پیشرفت خود در سطح جهانی کمک کنند، افزود: این هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از نشست بررسی راه اندازی کنسرسیوم دانشگاه های پزشکی اوراسیا

گزارش ایسنا از نشست بررسی راه اندازی کنسرسیوم دانشگاه های پزشکی اوراسیا