مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-18حوادث

دستگیری کلاهبردار 60 میلیارد ریالی در بروجرد


فرمانده انتظامی لرستان ازشناسایی و دستگیری کلاهبردار و کشف 60 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بروجرد خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان ازشناسایی و دستگیری کلاهبردار و کشف 60 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی بیست و ششم مهر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه چهار شهروند به پلیس آگاهی بروجرد مبنی بر اینکه یک نفر با ترفندهای متقلبانه جهت سرمایه گذاری در بورس با اخذ سفته و تحویل سکه و جواهرات با جعل امضاء مبلغ 60 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با رصدهای اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی کلاهبردار را در شهرستان بروجرد شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود معترف و بیان کرد: با اعتمادسازی و در جهت سرمایه گذاری در بورس، از چهار شهروند مبلغ 60 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

الهی در پایان با هشدار به کلاهبرداران و افراد سودجو که پلیس با همکاری دستگاه قضایی با آنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد به شهروندان توصیه کرد، در معاملات خود همواره به هشدارهای پلیسی توجه کنند و به افراد ناشناس اعتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 60 میلیارد ریالی در بروجرد

دستگیری کلاهبردار 60 میلیارد ریالی در بروجرد