مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:582023-10-05سياسي

جبلی: جلب اعتماد عمومی در سایه هم افزایی رسانه ملی با دستگاه های اجرایی محقق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در بدو ورود به گیلان در فرودگاه سردار جنگل رشت و در دیدار با اسدالله عباسی استاندار گیلان با بیان اینکه نقش صدا و سیما در اطلاع رسانی به موقع و جهاد تبیین بسیار مهم است، اظهار کرد: صداوسیمای در کنار دیگر رسانه های کشور در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم و ترکیبی دشمن قرار داشته و در راه تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی با تاکید بر هم افزایی لازم میان صداوسیما و دیگر دستگاه های اجرایی و سازمان ها در کشور گفت: رسانه ملی با هم افزایی همه سازمان ها و نهادها، با انعکاس خدمات رسانی، میزان پیشرفت طرح های بزرگ عمرانی، دستاورد ها و تلاش های شبانه روزی دولت نقش مؤثری در امید آفرینی و افزایش اعتماد بین مردم و توسعه کشور داشته و به این مسیر خود ادامه می دهد.

وی تحقق این روند مهم را در حمایت بیشتر مسؤولان از رسانه ملی دانست و بیان کرد: بدون شک حمایت مسؤولان و ارتباط مناسب میان مدیران دستگاه های اجرایی با رسانه ملی نقش مهم و تاثیرگذاری این گسترش آرامش و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.

 سیمای مرکز باران تقویت شود اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم توجه به تقویت سیمای مرکز باران اظهار کرد: استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: جلب اعتماد عمومی در سایه هم افزایی رسانه ملی با دستگاه های اجرایی محقق می شود

جبلی: جلب اعتماد عمومی در سایه هم افزایی رسانه ملی با دستگاه های اجرایی محقق می شود