مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:252023-09-25فرهنگي

جشنواره آلوی ملحمدره در تقویم رویدادهای گردشگری ثبت می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد گفت: رویداد جشنواره آلوی روستای ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور در دست اقدام برای ثبت در تقویم رویدادهای گردشگری کشور است.

- ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسدآباد گفت: رویداد جشنواره آلوی روستای ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور در دست اقدام برای ثبت در تقویم رویدادهای گردشگری کشور است.

کامران اکبری شایگان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مراحل اولیه ثبت این جشنواره در سامانه رویدادهای گردشگری انجام شده و منتظر تأیید است، افزود: این امر مهم می تواند گامی مهم برای رونق صنعت گردشگری و حضور بیش ازپیش مسافران و توریست ها در شهرستان اسدآباد باشد.

وی در ادامه از برگزاری ششمین رویداد جشنواره آلوی روستای توریستی و گردشگری ملحمدره در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: ششمین جشنواره آلوی روستای ملحمدره با همکاری فرمانداری، جهادکشاورزی، اداره میراث فرهنگی، بخشداری مرکزی، دهیاری و شورای اسلامی روستای ملحمدره و اهالی این روستای گردشگری در اواسط مهرماه سال جاری برگزار می شود.

اکبری شایگان خاطرنشان کرد: در حاشیه این جشنواره بازارچه محصولات کشاورزی و صنایع دستی روستای گردشگری ملحمدره نیز پیش بینی شده است که در غرفه های مختلف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره آلوی ملحمدره در تقویم رویدادهای گردشگری ثبت می شود

جشنواره آلوی ملحمدره در تقویم رویدادهای گردشگری ثبت می شود