مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-19سياسي

آنچه در غزه رخ داده است مرگ انسانیت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در اجتماع مردم مشهد در صحن قدس حرم مطهر رضوی گفت: - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در اجتماع مردم مشهد در صحن قدس حرم مطهر رضوی گفت: آنچه در غزه رخ داده است مصیبت بزرگ و مرگ انسانیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در اجتماع مردم مشهد در صحن قدس حرم مطهر رضوی گفت: آنچه در غزه رخ داده است مصیبت بزرگ و مرگ انسانیت است.

وی افزود: خداوند کسانی را که در مقابل ظلم به افراد مظلوم سکوت می کنند و بی اعتنا هستند را مواخذه می کند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور بیان کرد: سال گذشته در جریان مرگ یک دختر جوان در ایران کسانی که به دروغ حامی حقوق زنان بودند و شعار زن، زندگی، آزادی سر می دادند، امنیت و آرامش کشور را برای چند ماه بر هم زدند، امروز چرا در مقابل جنایت های اسراییل در غزه سکوت می کنند!؟ رستمی عنوان کرد: با تأسی از مکتب امام حسین (ع)، پشتیبان و حامی مظلومان هستیم و از طوفان الاقصی حمایت می کنیم و آمادگی جهاد در مقابل ظلم را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در غزه رخ داده است مرگ انسانیت است

آنچه در غزه رخ داده است مرگ انسانیت است