مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-08سياسي

نام واقف در تاریخ ماندگار می شود/ وقف از منظر قرآن مصداق باقیات و صالحات است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وقف، از منظر قرآن مصداق کامل باقیات ‎الصالحات است و تا پایان تاریخ نام واقف در تاریخ ماندگار می شود و این کار سرمنشأ خیرات و برکات برای اقشار مختلف جامعه خواهد بود.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وقف، از منظر قرآن مصداق کامل باقیات ‎الصالحات است و تا پایان تاریخ نام واقف در تاریخ ماندگار می شود و این کار سرمنشأ خیرات و برکات برای اقشار مختلف جامعه خواهد بود.

آیت الله سیداحمد علم الهدی امروز 16 مهرماه، در همایش استانی یاوران وقف که در تالار همایش های نور مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تأکید احکام الهی، احادیث اهل بیت(ع) و توجه علما از نشانه های بارز اهمیت فریضه وقف به عنوان یک واقعیت اسلامی و آموزه دینی است.

وی با اشاره به آیه46 سوره مبارکه کهف اضافه کرد: معمولا انگیزه تأمین مالی و کسب ثروت برای بسیاری از مردم به عنوان هدف اصلی زندگی مطرح است و لذا بسیاری از جوانان از زمانی که می توانند رؤیایی را بر سبک زندگی خود تثبیت کنند، توجه به امکانات و ابزارهای اقتصادی را در اولویت امور قرار می دهند.

علم الهدی ادامه داد: این اندیشه که به صورت عادی و بدیهی در زندگی همه انسان ها پیش می آید با این وجود، ذات اقدس پروردگار در قرآن کریم از ابتدا تکلیف همین انگیزه ثروت اندوزی را تعیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام واقف در تاریخ ماندگار می شود/ وقف از منظر قرآن مصداق باقیات و صالحات است

نام واقف در تاریخ ماندگار می شود/ وقف از منظر قرآن مصداق باقیات و صالحات است