مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 20:352023-10-22سياسي

معلمان مجاهدان فرهنگی جامعه هستند


 نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: در دل جمهوری اسلامی آموزش وپرورش قلب تپنده ملت و مملکت و خنثی کننده توطئه های دشمن برای تأثیرگذاری بر قشر دانش آموز و نسل جوان است.

- ایسنا/ایلام  نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: در دل جمهوری اسلامی آموزش وپرورش قلب تپنده ملت و مملکت و خنثی کننده توطئه های دشمن برای تأثیرگذاری بر قشر دانش آموز و نسل جوان است.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار امروز یکشنبه 30 مهر در جمع معاونان و کارشناسان پرورشی شهرستان ها و مناطق استان ایلام، با اشاره به پیروزی های رزمندگان حماس در شکستن هیمنه ی پوشالی رژیم صهیونیستی، به نقش جمهوری اسلامی در پرورش روح مقاومت، پرداخت و اظهار کرد: ایستادگی مردم فلسطین و نواز غزه نشئت گرفته از روحیه ای است که جمهوری اسلامی ایران به عنوان قلب تپنده ی جهان اسلام در آن ها دمیده است.

نماینده ولی فقیه در استان، تصریح کرد: در دل جمهوری اسلامی نیز آموزش وپرورش قلب تپنده ملت و مملکت است و خنثی کننده توطئه های دشمن برای تأثیرگذاری بر قشر دانش آموز و نسل جوان است.

وی به تلاش دشمنان برای دین زدایی از جامعه اشاره کرد و گفت: در این برهه که اذهان و فطرت پاک دانش آموزان در حمایت از کودکان و نوجوانان فلسطینی به خروش آمده باید به پرورش و ترویج فضائل اخلاقی، اسلامی و سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان مجاهدان فرهنگی جامعه هستند

معلمان مجاهدان فرهنگی جامعه هستند