مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-04سياسي

انتقال زندان میانه به خارج از شهر


در ادامه تاکیدات رییس قوه قضاییه بر انتقال زندان ‏ها از مراکز شهرها به حاشیه و بیرون از محیط شهری، موضوع انتقال زندان میانه به خارج از شهر در دستور کار مسوولان قضایی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از تاکیدات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی دستگاه قضا، انتقال زندان ‏ها از مراکز شهرها به حاشیه و بیرون از محیط شهری است.

بهمن ماه سال 1400 رییس قوه قضاییه در جریان سفر به استان خراسان رضوی از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد و دستور داد که روند انتقال این زندان به خارج از شهر هر چه سریع تر اجرایی شود که با اقدامات سازمان زندان ها این کار در حال انجام است.

همچنین انجام این اقدام به منظور رفاه حال و آسایش شهروندان و دور بودن محیط زندان از فضای جامعه بود که مقدمات ابتدایی آن برای برخی از زندان‏ ها از قبیل زندان‎های مرکزی شهرستان‎های مشهد، زنجان، تبریز، کرمانشاه، یزد، بیجار در استان کردستان فراهم شده است و در این رابطه مسئولان قضایی در حال اتخاذ تدابیر برای انتقال این زندان ‏ها به خارج از محیط شهری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در 21 فروردین سال جاری در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به ضرورت ساماندهی زندان های مستقر در استان البرز به منظور رفاه حال ساکنان و مردم این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال زندان میانه به خارج از شهر

انتقال زندان میانه به خارج از شهر