مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-18اقتصادي

احداث پایانه صادراتی از الزامات ساماندهی محصولات صادرات محور است


مدیرکل دفتر امور میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی بر تولید محصولات باغی صادرات محور با فراهم کردن زیرساخت های صادراتی و احداث پایانه صادراتی انار و محصولات کشاورزی در ساوه تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی بر تولید محصولات باغی صادرات محور با فراهم کردن زیرساخت های صادراتی و احداث پایانه صادراتی انار و محصولات کشاورزی در ساوه تاکید کرد.

زهرا جلیلی مقدم در حاشیه برگزاری نشست بررسی فنی احداث پایانه صادراتی انار و محصولات کشاورزی ساوه که روز گذشته 25 مهرماه، در بخشداری مرکزی ساوه برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اخذ تاییدیه استانی احداث پایانه صادراتی انار و محصولات کشاورزی شهرستان ساوه انجام شده و هم اکنون در مرحله صدور مجوز است و برای 15 آبان ماه عملیات اجرایی احداث آن آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت موضوع احداث این پایانه در حوزه بازرگانی باید تبیین شود تا احداث پایانه در فاز عملیاتی قرار گیرد، تصریح کرد: در حوزه صادرات محصول باید نشستی با مقامات اقتصادی وزارت امور خارجه برای توسعه صادرات خارجی انجام شود تا انار ساوه و سایر تولیدات کشاورزی در بازارهای خارجی حضور پررنگ تری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پایانه صادراتی از الزامات ساماندهی محصولات صادرات محور است

احداث پایانه صادراتی از الزامات ساماندهی محصولات صادرات محور است