مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 21:102023-09-30اقتصادي

واگذاری 44 هکتار از اراضی موقوفات قوچان برای طرح نهضت ملی مسکن


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قوچان گفت: طی قرارداد منعقدشده با مسکن و شهرسازی 44 هکتار از اراضی موقوفات قوچان برای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قوچان گفت: طی قرارداد منعقدشده با مسکن و شهرسازی 44 هکتار از اراضی موقوفات قوچان برای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

حجت الاسلام هادی حسین آبادی شنبه، هشتم مهرماه در نشست خبری به مناسبت هفته وقف، با بیان اینکه این اراضی در منطقه هی هی قرار دارد، خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای یک هزار و 623 موقوفه و 5 هزار و 953 رقبه است که 113 موقوفه غیر متصرفی، 4 موقوفه اشتراک تولیت و یک هزار و 506 موقوفه متصرفی هستند.

وی تصریح کرد: موقوفه عوض وردی بزرگ ترین موقوفه متصرفی در شهرستان قوچان با 498 رقبه است که درآمدهای حاصل از آن صرف مسجد جامع و حوزه علمیه عوضیه می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قوچان گفت: در حوزه موقوفات متصرفی علاوه بر یک هزار و 254 موقوفه، 315 مسجد، 33 حسینیه، 7 آرامستان، 2 دارالقرآن، یک فاطمیه و یک مدرسه علمیه نیز وجود دارد.

وی از واگذاری 44 هکتار از اراضی وقفی شهرستان قوچان به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: طی قرارداد منعقد شده با مسکن و شهرسازی این اراضی در منطقه هی هی و با درصد 65 به 35 واگذارشده که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 44 هکتار از اراضی موقوفات قوچان برای طرح نهضت ملی مسکن

واگذاری 44 هکتار از اراضی موقوفات قوچان برای طرح نهضت ملی مسکن