مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-01سياسي

یگان های ویژه برای مردم مایه آرامش و برای ضدانقلاب ترس آور است


وجود یگان های ویژه برای مردم مایه آرامش و برای بدخواهان و ضدانقلاب ایجاد ترس می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از سنندج، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان ویژه کردستان با  تبریک هفته وحدت و بیان اینکه  شاهد مدیریت خوب  انتظامی کردستان در ماموریت ها هستیم، اظهار داشت ‍: امنیت کامل در استان کردستان حاکم است و این مهم در سایه تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی و نیروهای امنیتی است.

وی افزود: نیروهای انتظامی در مأموریت های گوناگون در کنار مردم و در راستای آرامش آنان تلاش می کنند و با برهم زنندگان امنیت با اقتدار قاطعانه برخورد می کنند.

فرمانده یگان های ویژه فراجا با اشاره به اینکه یگان ویژه از آمادگی عملیاتی خوبی برخوردار است، گفت: وجود یگان های ویژه برای مردم مایه آرامش و برای بدخواهان و ضدانقلاب ایجاد ترس می کند و همواره آنان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام می گذارند.

سردار کرمی در ادامه با بیان اینکه من با افتخار سفیر شهید جمشید صفاری هستم، افزود: از فرهنگ و روحیه جهاد و شهادت، شهیدان در محیط کار و زندگی استفاده و به این پشتوانه محکم  افتخار می کنیم.

آمادگی عملیاتی کارکنان انتظامی نشان از روحیه جهادی و انقلابی است سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان نیز در ابتدای این مراسم با تبریک ایام پیش رو  و خداقوت به کارکنان یگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگان های ویژه برای مردم مایه آرامش و برای ضدانقلاب ترس آور است

یگان های ویژه برای مردم مایه آرامش و برای ضدانقلاب ترس آور است