مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:502023-09-26بين الملل

سناتور های دموکرات استعفای منندز را خواستار شدند


چندین سناتور دموکرات آمریکایی در پی متهم شدن رابرت منندز به رشوه خواری استعفای این عضو هم حزبی خود از کرسی سنا را خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روز سه شنبه جان تستر و تامی بالدوین ، دو سناتور دموکرات آمریکایی با انتشار بیانیه هایی از رابرت منندز بعد از آنکه این سناتور ارشد این حزب در اوایل ماه جاری میلادی به دریافت رشوه متهم شد خواستند که از کرسی خود استعفا دهد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، جان تستر در بیانیه خود نوشت: من اتهامات دقیق علیه سناتور منندز را خوانده و آنها را شدیدا ناراحت کننده تشخیص دادم.

اگر چه سناتور منندز هم همچون هر آمریکایی دیگر شایسته یک محاکمه عادلانه است، معتقدم او باید به خاطر اعتماد مردم به سنای آمریکا استعفا دهد.

سناتور بالدوین نیز در بیانیه خود اتهامات مطرح شده علیه منندز را آزاردهنده خوانده و از او خواست که استعفا کند و استعفای او را بهترین اتفاق برای حامیانش و امنیت ملی آمریکا دانست.

تستر و بالدوین تبدیل به چهارمین و پنجمین سناتور هم حزبی منندز که استعفایش را به دلیل متهم شدن به رشوه خواری درخواست کردند، شدند.

پیش از آنها سه سناتور دموکرات دیگر شامل شرود براون ، پیتر ولچ و جان فترمن نیز از منندز خواستند که از کرسی مجلس سنا استعفا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور های دموکرات استعفای منندز را خواستار شدند

سناتور های دموکرات استعفای منندز را خواستار شدند