مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-04سياسي

طرح ملی کارآفرینی برای دانشجویان کلید خورد


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از برگزاری اولین طرح ملی کارآفرینی برای دانشجویان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، سجاد محمدعلی نژاد، معاون فناوری و  نوآوری وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار علم و فناوری فارس در خصوص راه اندازی طرح ملی ترویج کارآفرینی برای مهارت افزایی دانشجویان جهت ورود به این عرصه خبر داد.

وی در این گفت وگو بیان کرد: طرح ملی ترویج کارآفرینی با هدف توانمندسازی و افزایش مهارت های دانش جویان برای ورود به عرصه کارآفرینی طراحی شده است و تا نوزدهم مهرماه مهلت ثبت نام وجود دارد.

به منظور دست یابی به توسعه اقتصادی پایدار، یکی از مهم ترین دغدغه های هر کشور، توجه ویژه به موضوع کارآفرینی است و اگر این کارآفرینی بر اساس فناوری باشد، کیفیت و سرعت رشد بسیار بالاتر خواهدبود.

محمدعلی نژاد اضافه کرد: توسعه کارآفرینی بر پایه دانش، نیازمند توانمندسازی افراد در زمینه مهارت های نرم و تخصصی کارآفرینی است که طرح ملی ترویج کارآفرینی، با هدف توسعه عادلانه فرصت های یادگیری کارآفرینی به همین منظور و برای اولین بار در کشور اجرا می شود.

او در خصوص روند انجام طرح گفت: پس از ثبت نام دانشجویان، با توجه به ظرفیت داده شده به هر دانشگاه، غربال گری اولیه صورت می گیرد افراد وارد مراحل استعدادیابی و آغاز فرآیند مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی کارآفرینی برای دانشجویان کلید خورد

طرح ملی کارآفرینی برای دانشجویان کلید خورد