مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 20:352023-10-13اقتصادي

خبر مهم درباره قیمت نان/ فرماندار تهران توضیح داد


فرماندار شهرستان تهران اعلام کرد که مصوبه ای برای افزایش قیمت نان نبوده و تعدادی از نانوایی ها شروع به افزایش قیمت نان کرده بودند که برخورد لازم صورت گرفت.

- جی پلاس؛ ایسنا نوشت: فرماندار شهرستان تهران با اشاره به تشکیل تیم های مشترک فرمانداری تهران و سازمان تعزیرات گفت: مصوبه ای برای افزایش قیمت نان نداشته ایم لذا هر نانوایی که مرتکب تخلف کم فروشی و گران فروشی شود برخورد جدی و پلمب در انتظارش خواهد بود.

احمد قیومی در تشریح موضوع برخورد با نانوایی های که مرتکب تخلف در حوزه گران فروشی و کم فروشی می شوند گفت: سازمان تعزیرات و بازرسی فرمانداری تهران اکیپ های مشترکی تشکیل داده اند و نانوایی هایی که از نرخ مصوب بیشتر دریافت می کنند مورد بررسی قرار می دهند.

به صورت کلی تخلف نانوایی ها در دو بخش کم فروشی که وزن چانه نان کمتر از آنچه که مصوب شده است و بخش گران فروشی است و برخی نانوایی ها هردو تخلف را باهم انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر گران فروشی ها مبتنی بر آپشن هایی است که روی نان تحت عنوان دو رو خشخاشی و.

می گذارند افزود: طی روزهای گذشته و تنها در یک روز 5 نانوایی که در این حوزه تخلف داشتند توسط تیم های مشترک جریمه و حتی پلمب آنها انجام شد که در صورت تکرار به سمت پس گرفتن پروانه خبازی آنها و دادن به فرد دیگر حرکت می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر مهم درباره قیمت نان/ فرماندار تهران توضیح داد

خبر مهم درباره قیمت نان/ فرماندار تهران توضیح داد