مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-22اقتصادي

صدور بیش از 23 هزار برگ معاینه فنی ناوگان حمل و نقل سنگین در سیستان و بلوچستان


مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان از مراجعه تعداد 23 هزار و 227 ناوگان حمل و نقل سنگین به مراکز معاینه فنی استان طی 6 ماهه نخست سالجاری خبر داد که این میزان حاکی از افزایش 23 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان از مراجعه تعداد 23 هزار و 227 ناوگان حمل و نقل سنگین به مراکز معاینه فنی استان طی 6 ماهه نخست سالجاری خبر داد که این میزان حاکی از افزایش 23 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از این تعداد، 15 هزار و 193 مورد قبولی مرتبه اول، 3 هزار و 856 مورد قبولی پس از اصلاح عیب و تعداد 4 هزار و 178 مورد نیز در تست های مربوطه رد شدند.

وی با بیان اینکه مراکز معاینه فنی خودرو های سنگین به منظور دستیابی به اهدافی مثل ارتقاء ایمنی در تردد جاده ای ، حفظ محیط زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده ها در بخش حمل و نقل عمومی فعالیت می کنند افزود: در حال حاضر در شمال سیستان و بلوچستان تعداد 5 مرکز معاینه فنی دارای فعالیت می باشند که محل فعالیت آن ها در شهرستان های زابل، زاهدان(2مرکز )، خاش و سراوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 23 هزار برگ معاینه فنی ناوگان حمل و نقل سنگین در سیستان و بلوچستان

صدور بیش از 23 هزار برگ معاینه فنی ناوگان حمل و نقل سنگین در سیستان و بلوچستان