مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 13:412023-09-24اقتصادي

طرح سامانه یکپارچه خودرو بی صاحب شد


از شورای رقابت هم اخبار ضد و نقیض درباره فعالیت سامانه طرح یکپارچه خودرو به گوش می رسد، در عین حال مردم در انتظار فروش مرحله سوم خودرو در سامانه یکپارچه سرگردان هستند.

- جی پلاس ؛ اردیبهشت ماه 1401 طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف ایجاد شفافیت و امکان عرضه عادلانه تر برای همه خودروهای تولیدی، فعالیت خود را آغاز کرد و امکان ثبت نام در سامانه برای متقاضیان فراهم شد و آنها براساس بخشنامه های مختلف فروش خودرو که از سوی تمام شرکت های خودروسازی ارائه شده نسبت به ثبت نام اقدام می کردند.

تسنیم نوشت؛ از گرفتاری مردم در باز کردن سایت و ثبت نام که بگذریم مهم ترین ایراد سامانه در همان مرحله اول خود را نشان داد به نحوی که پس از اعلام نتایج در روز 11 خرداد ماه اسامی تعدادی از افراد به عنوان منتخبان اول (اصلی) اولین فروش خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد اما وقتی آنها می خواستند برای واریز وجه خودرو یا مبلغ علی الحساب اقدام کنند، موفق به واریز نمی شدند؛ چرا که با پیام "شما جزو منتخبین رزرو قرعه کشی این دوره سامانه یکپارچه تخصیص خودرو هستید" مواجه می شدند.

نارضایتی مردم در این بلاتکلیفی باعث شد رییس سازمان حمایت ضمن پذیرش ایراد پیش آمده اعلام کند؛ "فرآیند ثبت نام خودرو در سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سامانه یکپارچه خودرو بی صاحب شد

طرح سامانه یکپارچه خودرو بی صاحب شد