مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-09سياسي

حمایت علمای اهل سنت تایباد از قیام مردم فلسطین


علما، روحانیون و مردم اهل سنت تایباد با صدور بیانیه های جداگانه، حمایت خود را از مجاهدات نیروی های فلسطینی در سرزمین های اشغالی اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، علما، روحانیون و مردم اهل سنت شهرستان تایباد با صدور بیانیه های جداگانه، حمایت خود را از مجاهدات فلسطینیان در سرزمین های اشغالی اعلام و بر پشتیبانی ملل اسلامی و عدالتخواه از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اسراییل تاکید کردند.

مولوی عبدالباری صالحی، مدیر حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد، در این بیانیه گفت: ملت آزاده و آزادیخواه فلسطین با استعانت از خداوند متعال حماسه ای دیگر در تاریخ 70 سال مبارزه خود با رژیم غاصب اسراییل، در جهان به نمایش گذاشت و با حمله ای همه جانبه و حساب شده هیمنه پوشالی رژیم کودک کش و غاصب اسراییل را از بین برد.

متاسفانه شورای امنیتی که باید از حقوق پایمال شده مردم مظلوم فلسطین دفاع نماید و اسراییل غاصب را وادار به اجرای قطعنامه های صادره کند حمله و دفاع مشروع مردم فلسطین را محکوم می نماید.

لذا ما جامعه مدرسین و طلاب حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تبریک این دفاع مشروع به همه آزادیخواهان جهان، از همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان می خواهیم تا با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محروم نمودن اسرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت علمای اهل سنت تایباد از قیام مردم فلسطین

حمایت علمای اهل سنت تایباد از قیام مردم فلسطین