مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-18بين الملل

خط قرمزهای امروز مقاومت


یازده روز از عملیات 7 اکتبر حماس در سرزمین های اشغالی می گذرد، عملیاتی که چنان رژیم وحشی صهیونیستی را به واکنش واداشته که تاکنون نزدیک به 4000 فلسطینی را در نواز غزه با بمباران های بیرحمانه به شهادت رسانده و ارتش 500 هزار نفری خود را در پشت مرزهای غزه برای .

- یازده روز از عملیات 7 اکتبر حماس در سرزمین های اشغالی می گذرد، عملیاتی که چنان رژیم وحشی صهیونیستی را به واکنش واداشته که تاکنون نزدیک به 4000 فلسطینی را در نواز غزه با بمباران های بیرحمانه به شهادت رسانده و ارتش 500 هزار نفری خود را در پشت مرزهای غزه برای عملیات زمینی آماده باش نگاه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خط قرمزهای امروز مقاومت عنوان یادداشت سردبیر روزنامه خراسان، دکتر سید علی علوی است که در ادامه آمده است: یازده روز از عملیات 7 اکتبر حماس در سرزمین های اشغالی می گذرد، عملیاتی که چنان رژیم وحشی صهیونیستی را به واکنش واداشته که تاکنون نزدیک به 4000 فلسطینی را در نواز غزه با بمباران های بیرحمانه به شهادت رسانده و ارتش 500 هزار نفری خود را در پشت مرزهای غزه برای عملیات زمینی آماده باش نگاه داشته است.

آن طوری که قابل پیش بینی بود رژیم صهیونیستی با تمرکز بر هولوکاست سازی و مظلوم نمایی رسانه ای قصد دارد که جهان را آماده هر اقدامی علیه فلسطینیان، از نسل کشی و کوچ اجباری تا حذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمزهای امروز مقاومت

خط قرمزهای امروز مقاومت