مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-23بين الملل

رژیم صهیونیستی، کرانه باختری و نوار غزه را منطقه بسته نظامی اعلام کرد


ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به بهانه یکی از اعیاد یهودی، کرانه باختری را به طور کامل محاصره و منطقه بسته نظامی اعلام می کند و گذرگاه های ارتباطی فلسطین اشغالی با نوار غزه را می بندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به بهانه آن چه که عید یوم الغفران یهودی (یوم کیپور)، گفته می شود، از نیمه شب امشب (شنبه، 23 سپتامبر) تا نیمه شب دوشنبه (25 سپتامبر) تمام راه های منتهی به کرانه باختری رود اردن و نوار غزه را می بندد.

به نوشته وبگاه عرب 48 ،  در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است: بر اساس ارزیابی وضعیت امنیتی و دستورالعمل ها در سطح سیاسی، منطقه یهودا و السامره (کرانه باختری) و کلیه گذرگاه ها با نوار غزه بسته خواهد شد.

بنا بر این بیانیه، از بامداد یکشنبه (ساعت 00:01 مورخ 24 سپتامبر) تا بامداد روز سه شنبه (00:01 مورخ 26 سپتامبر)، کرانه باختری و نوار غزه به یک پادگان نظامی برای اشغالگران تبدیل خواهد شد.

 بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش اشغالگر و ماموران امنیتی آن در سراسر اراضی اشغالی، کرانه باختری و گذرگاه های نوار غزه مستقر می شوند و در کلیه مناطق کرانه باختری و قدس اشغالی ایست های بازرسی ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی، کرانه باختری و نوار غزه را منطقه بسته نظامی اعلام کرد

رژیم صهیونیستی، کرانه باختری و نوار غزه را منطقه بسته نظامی اعلام کرد