مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-08ورزشي

تیم ب خیبر ، پشتوانه ای برای تیم اصلی خیبر


مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد با اشاره به خرید امتیاز یک تیم از دسته سوم خوزستان برای استان، گفت: قرار است تیم خریداری شده که به عنوان تیم ب خیبر مطرح است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرزاد کمالوند امروز در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به خرید یک امتیاز لیگ دسته سومی برای استان، اظهار کرد: مالک باشگاه خیبر در راستای مسوولیت های اجتماعی و برای رشد و شکوفایی جوانان خرم آباد هفته گذشته دستور خرید یک امتیاز از لیک دسته سوم به عنوان تیم دوم خیبر را صادر کرد.

وی بیان کرد: امروز صبح و بر اساس توافق یک تیم از دسته سوم خوزستان برای استان خریداری شد.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد گفت: امتیاز این تیم به استان واگذار شده است، با برنامه ریزی های انجام شده قرار است کادر فنی و بازیکنان از جوانان بومی انتخاب شود.

کمالوند تاکید کرد: به دنبال این هستیم که تیم خریداری شده که به عنوان تیم ب خیبر مطرح است، پشتوانه ای برای تیم اصلی خیبر باشد.

وی با تاکید بر بومی بودن کادر فنی و بازیکنان تیم ب خیبر، گفت: سرمربی تیم ب خیبر فرزاد بهاری از بازیکنان و مربیان سابق تیم خیبر است.

مدیرعامل باشگاه خیبر خاطر نشان کرد: از این تریبون هم اعلام می کنم هر کدام از جوانان خرم آبادی بین 20 تا 23 سال که تمایل دارند می توانند در تیم ب خیبر حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ب خیبر ، پشتوانه ای برای تیم اصلی خیبر

تیم ب خیبر ، پشتوانه ای برای تیم اصلی خیبر