مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-16سياسي

چرا «طوفان الاقصی» یک شکست تاریخی برای رژیم صهیونیستی است؟


حمایت و پشتیبانی از مبارزات ضدصهیونیستیِ ملت فلسطین وظیفه دینی و شرعیِ تمامی مسلمانان جهان و سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است که همواره مورد اصرار و تأکید امامین انقلاب اسلامی ایران قرار داشته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: حمایت‎های انقلاب اسلامی ایران از این مبارزات قهرمانانه همواره بسیار فراتر از حمایت های لفظی و زبانی و ظاهری بوده و پیوسته پشتیبانی های عمیق و همه جانبه انجام گردیده است و به ویژه بعد از به فرماندهی رسیدنِ سردار بزرگ و پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی این حمایت ها و پشتیبانی ها تقویتِ روزافزون و پرشتاب تر و گسترده تری یافت.

در پرتو این همکاری ها و هم افزایی ها، هر جنگی که پس از فرماندهی سردار دلها حاج قاسم عزیز میان اسراییل و فلسطین واقع شد، با پیروزی ملت فلسطین و محور مقاومت در فلسطین قرین گردید.

پس از شهادت حاج قاسم نیز در سرتاسر محور مقاومت مشت ها گره کرده تر و ضربات وارده به دشمنان اسلام و بشریت مهلک تر و طوفانی تر گردید.

    در جدیدترین حماسه، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه 15 مهرماه برابر با 7 اکتبر 2023 عملیات همه جانبه و ترکیبی و بی نظیری با نام طوفان الاقصی را از غزه علیه رژیم اشغالگر و تروریست و کودک کش صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز نمودند که به زلزله ای ویرانگر و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «طوفان الاقصی» یک شکست تاریخی برای رژیم صهیونیستی است؟

چرا «طوفان الاقصی» یک شکست تاریخی برای رژیم صهیونیستی است؟