مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 10:102023-09-28سياسي

تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه سنندج افزایش می یابد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: با پیگیری های بسیار، پروازهای فرودگاه سنندج برقرار شده و قرار است با نظر مساعد یکی از شرکت های هواپیمای تعداد پروازها در طول هفته افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کیومرث حبیبی در مراسم گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری که در هتل شادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته در مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری در استان، به نمایندگی از بدنه اجرایی دولت وعده دادیم که در زمینه توسعه زیرساخت های حوزه گردشگری اقدامات لازم انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه خوشبختانه هم اکنون شاهد تقویت زیرساخت های حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی در استان هستیم، افزود: پروژه ایستگاه راه آهن سنندج همدان که از سال 84 آغاز شده تا سال 1401 فقط 65 درصد پیشرفت داشت که با عزم جدی دولت و سفر سال گذشته رییس جمهور به استان کردستان، این پروژه دوباره فعال و تا اواخر مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد: همچنین با پیگیری های بسیار، پروازهای فرودگاه سنندج برقرار شده و قرار است با نظر مساعد یکی از شرکت های هواپیمای تعداد پروازها در طول هفته افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه سنندج افزایش می یابد

تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه سنندج افزایش می یابد