مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-09اقتصادي

افزایش 15 درصدی مرسولات پستی در قم


در شش ماه ابتدای سال جاری حدود شش میلیون ترافیک کل مرسولات پستی استان بوده است که در قیاس با مدت زمان مشابه سال گذشته خوشبختانه رشد 15 درصدی را نشان می دهد.

- ایسنا/قم مدیر کل پست استان قم گفت: در شش ماه ابتدای سال جاری حدود شش میلیون ترافیک کل مرسولات پستی استان بوده است که در قیاس با مدت زمان مشابه سال گذشته خوشبختانه رشد 15 درصدی را نشان می دهد.

9 اکتبر مصادف با 17 مهرماه، روز جهانی پست نامگذاری شده است؛ روزی که اتحادیه کل پست در شهر برن سوییس تشکیل شد و در سال های بعد با پیوستن اعضای جدید به اتحادیه جهانی پست تغییر نام داد.

سابقه پست در ایران بسیار طولانی است و قدمتی سه هزار ساله دارد.

اگر چه توسعه فضای مجازی این تصور را ایجاد کرد که پست جایگاه خود را از دست داده اما پیشرفت تکنولوژی و روی کارآمدن کسب و کارهای اینترنتی همچنان ارتباط تنگاتنگ مردم با شرکت پست را حفظ کرده است.

هر چه جامعه در مسیر توسعه، رشد و فناوری قدم برمی دارد، مسئولیت پست هم افزایش می یابد، این مسئله را می توان در کشورهای صنعتی و توسعه یافته مشاهده کرد.

پست به عنوان قدیمی ترین نهاد ارتباطی کشور با سرویس ها و خدماتی که ارائه می دهد، توانسته نقش مهمی در رشد اقتصادی و صرفه جویی ملی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی مرسولات پستی در قم

افزایش 15 درصدی مرسولات پستی در قم